Bilder från april 2010


Dessa bilder är tagna på någon av de första träningarna på nybörjarkursen



Hjälptränaren Tina, Jag, Pepsi och huvudledaren Margareta



Här ser man väldigt tydligt skillnaden i mitt kroppsspråk från det jag använder under träningarna idag. Armen drar jag tillbaka efter att jag fått Pepsi till att hoppa även om jag egentligen redan där borde visa vart han ska gå för att komma fram till nästa hinder. Detta som bidrog till att han istället tvekade och snurrade runt.




Tränar på däcket på en lägre nivå än jag använder idag.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!



Nu har vi också hittat hit! Superkul med fler agilityhundar i kullen! :-)



/Caroline (boende tillsammans med Pousoda Ice "Best") ;)

2011-04-06 @ 17:03:11
URL: http://www.eyeam.se
Postat av: Anonym

Hejsan!



Kul att du hittat hit! Tyvärr blir det nog inge vidare med uppdateringar eftersom jag använt mig av bloggen som redovisningsätt med mitt projektarbete som nu är slut.



Hoppas verkligen Best är en lika pigg och glad hund som Pepsi är! Han är en riktig kelgris med oändligt av energi ;)



/Sarah

2011-06-21 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0